LIFESTYLE, LOVE

Idealny facet … czy aby na pewno?

f2baeb407ab7379deb02922

O cechach idealnego faceta powstało już tyle książek/artykułów/ wpisów na bloga (niepotrzebne skreślić), że można byłoby z tego utworzyć niemałą bibliotekę. Dzisiaj postanowiłam poruszyć temat podobny, ale nie dajcie się zwieść pozorom! Każda z nas to zna z własnego doświadczenia / opowieści znajomych/ obserwacji. Dzisiaj mowa będzie o zakochanych facetach i ich nastawieniu do Nas – kobiet. Podobno mężczyzna trafiony strzałą Amora jest zdolny do wszystkiego i wiecie co Wam powiem? To chyba prawda! Oto zestawienie najczęściej spotykanych zachowań zakochanych panów. Enjoy!

  1. Nieba błękit Ci odsłonię

Na pierwszy rzut oka: facet – marzenie. Wszędzie Cię przywozi, odwozi, pisze czułe smsy, pyta jak się czujesz, odsuwa krzesło, zdejmuje płaszcz, patrzy w Ciebie jak w obrazek. Następnie podnosi za Ciebie wszystkie rzeczy, na które tylko spojrzysz, odwala za Ciebie brudną robotę, zawsze staje po Twojej stronie, nigdy nie robi niczego zaskakującego w obawie jak Ty na to zareagujesz. Co więcej: gdy jesteś chora biegnie do apteki i niemalże sam wyciera Twój zaczerwieniony nos, który wygląda jakby należał do Rudolfa Czerwononosego. Jeszcze gorzej: przemknie Ci przez myśl że chce  Ci się pić i chętnie napiłabyś się soku z drugiego  końca stołu, a sekundę  później przerażona patrzysz jak Twój (nazwijmy go adorator)  nalewa Ci właśnie tego soku.  Okazuje się jednak, że na dłuższą metę takie zachowanie bywa męczące. Mój znajomy wręcz oszalał gdy mu o tym powiedziałam. No bo jak to? Narzekamy, że faceci się nie starają a gdy traktują nas jak księżniczki to  my wciąż wybrzydzamy? Chodzi o to, że najwyraźniej z biegiem czasu zaczynamy się nudzić takim związkiem. Wszystko mamy ot tak od ręki . Zero niespodzianek, zero szału. Brakuje finezji. Myślę, że nawet czujemy się trochę przytłoczone. Jeśli faktycznie uważa mnie za taką damę to muszę być nią cały czas. Musze się kontrolować  na każdym kroku. A co jeśli czasem mam ochotę być niegrzeczna? (Tak wiem,hasło jak z filmu 18+ ale wiecie o co chodzi). Odrobina szaleństwa zawsze mile widziana.

a60ee7785b8eff065000707b79a5e8bf967c292d

2. Siema stary!

Ja naprawdę nie wiem z czego to wynika: z chęci pokazania jaki to ja jestem wyluzowany czy raczej ze strachu pt.: byleby tylko nie domyśliła się, że tak strasznie mi się podoba. Mowa oczywiście o traktowaniu dziewczyny jak najlepszego kumpla. Jasne, przyjaźń podstawą związku i inne takie, ale kobietki potrzebują jakiś gestów (nawet drobnych), które pokazują, że jesteśmy ważne/atrakcyjne itp. Czułe słówko, przytulas, czasem jakiś komplement. Tak. Komplemenciki to my lubimy.

m9

3. ,, O jejku”

Rzadko spotykany typ. Jednak to częściej nam, kobietom, zdarza się wszystko analizować i rozpracowywać na czynniki pierwsze. Ale podobno zakochani logiki nie znają. Twojego ukochanego można śmiało mianować: ,,Zastanawiaczem I Niecodziennym.” Czy jest jej ciepło, zimno? Czy to się jej podoba? Chyba mogliśmy pójść gdzieś indziej, pierwsza myśl zawsze najlepsza. Może jest głodna? Chyba nie powinienem tego mówić, na stówę jest obrażona,  nie odzywa się całe 2 minuty. To jej życiowy rekord. Super, że się tak troszczą, naprawdę. Ale wiecznie zamyślenie można interpretować jako wiecznie pochmurny nastrój, brak poczucia humoru.  Duży minus. A my lubimy interpretować, więc lepiej nie dawać nam powodów do ciągłej analizy.

mczyzna-z-zdziwionym-wyrazem-twarzy-49912496

4. Misja: ,, zaopiekować się tą małą, kruchą, bezbronną istotką, która beze mnie niechybnie zginie”

Nadopiekuńczy. To najmniejszy problem. Czasem traktują nas z niejakim pobłażaniem
i lubią nas wyręczać niema we wszystkim. Bez obawy! Potrafimy o siebie zadbać. Troska oczywiście jest wskazana ale przede wszystkim UMIAR. Dajemy sobie radę naprawdę
we wszystkich dziedzinach życia i nie jesteśmy takie bezbronne, jak może się na pierwszy rzut oka wydawać 😉

cwiczenia_na_miesnie_brzucha.png

5.  Ja jestem maczo, mnie kobiety nie wybaczą….

To prawdziwi fani czy lepiej powiedzieć pasjonaci kobiet. ,, Ze mnie to dopiero jest prawdziwy samiec – w ogóle się nie staram a wszystkie na mnie lecą.” No chyba nie, raczej ,,strasznie się staram, ale i tak większość z nich ma mnie za idiotę. Ci faceci są wszędzie, grają duszę towarzystwa, sypią żartami jak z rękawa, lubią się przechwalać  i pozwalają sobie na dużo (czasem nawet zbyt dużo). Oczywiście, oni też znajdują swoje drugie połówki, ale chcą w nich grać gwiazdę numer jeden. W związkach tak się nie da.

7UQktkpTURBXy81OTZkOWQ1MWIzZjdmODc2NmNkMzk3ODgyYzA5Njg5Ny5qcGeSlQMAEs0DhM0B-pMFzQMgzQHC

Koniec mojego przydługiego wywodu 😀  I jak to w końcu z tym jest: czy faceci czasem sami kopią pod sobą dołki? A może my również czasami staramy się , wydaje nam się, że robimy wszystko dobrze, a w rzeczywistości skutek jest odwrotny? Jakie są najczęstsze błędy zakochanych po uszy kobiet?

~ Adria

Skomentuj

